Cum poți avea o creștere rapidă a vânzărilor? Află sfaturile experților

De Frimu Ghinea 06 Septembrie 2017, 18:20 IT

Profit

Pentru orice afacere stagnarea nu aduce nimic bun, astfel încât e de dorit mereu ca vânzările să prezinte un traseu ascendent și constant.
Eşti curios cum poți avea o creștere rapidă a vânzărilor? Ne vor răspunde experții în marketing online E-Advertising.
Fiind pe piață de peste 6 ani, E-Advertising a reușit să-și facă un nume în rândul celor care caută să-și îmbunătățească afacerile și să cunoască o creștere a vânzărilor, dovadă fiind cei peste 700 de clienți din portofoliu, complet mulțumiți de rezultate.
În continuare vom prezenta sfaturile oferite de către acești specialiști, care, dacă sunt urmate, vor aduce rezultate vizibile într-o perioadă chiar scurtă de timp.
Fii prezent în mediul online
Poți avea o firmă care s-a dezvoltat destul de bine pe o piață fizică, un magazin fizic, ori altceva, însă la un moment dat e nevoie de ceva mai mult.
În prezent tot mai multe business-uri migrează spre zona online, fiindcă numărul de persoane găsit este cu mult mai mare, iar acoperirea este una la nivel mondial.
„În ultima perioadă mai toate afacerile încep să înțeleagă oportunitatea pe care o oferă mediul online și se îndreaptă spre această zonă.
Pentru multe dintre acestea migrarea spre acest mediu poate însemna pasul spre internaționalizarea afacerii, spre lărgirea pieței de desfacere și implicit, o creștere exponențială a vânzărilor.
Din acest motiv este important să fii prezent în sfera online, să ai un website, fie că este unul de prezentare sau este un magazin online, să pui accent pe rețelele de socializare, poți educa piața cu ajutorul blogurilor, precum și multe altele, necesar fiind doar să fii acolo.” ne-a împărtășit Eugen Șotropa, CEO E-Advertising.
Fii vizibil
Datorită numărului foarte mare de business-uri care se îndreaptă spre această zonă, concurența a devenit una extrem de aprigă.
Lupta pentru vizibilitate este una permanentă și devine din ce în ce mai acerbă.
Pentru a înțelege ce anume face diferența între aceste afaceri vom discuta cu Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising:
„Simpla prezență în mediul online nu va asigura succesul. Într-adevăr, primul pas este să fii prezent, însă ceea ce face diferența între un business de succes și unul care dă greș este vizibilitatea și imaginea pe care o oferă clienților.
Din acest motiv este foarte important să se implementeze o strategie de marketing cât mai eficientă.
Una dintre cele mai bune modalități de a crește vizibilitatea este procesul de SEO (Search Engine Optimization). Totul pleacă de la studierea comportamentului utilizatorilor de internet și oricine poate observa că majoritatea se opresc la primele rezultate afișate de către motoarele de căutare.
Analizând acest aspect înțelegem cât este de important să fii prezent în rândul acestora, deoarece vei avea un trafic mult mai mare al site-ului, ceea ce se poate concretiza în clienți dacă aceștia vor găsi calitate.”
Anul trecut, co-fondatorii E-Advertising, Eugen Șotropa și Andrei Ursachi au scris și o carte despre procesul de SEO și factorii ce influentează poziționarea unui site, fiind de altfel prima carte de acest fel scrisă de autori români, intitulată „Domină topul motoarelor de căutare”.
Fii accesibil
Un alt aspect foarte important pentru cei care dețin o afacere în mediul online este accesibilitatea. La ce anume se referă acest lucru ne explică Ciprian Ţolescu, Manager Departament Programare E-Advertising:
„Nu cu mult timp în urmă, numărul de utilizatori de tablete, smartphone-uri sau alte gadgeturi l-a depășit pe cel al utilizatorilor de dispozitive clasice, precum laptopul sau pc-ul.
Ce efect are acest lucru? Ei bine, site-urile trebuie să fie afișate și navigate corespunzător de pe fiecare dintre acestea pentru a oferi o experiență cât mai plăcută utilizatorilor și pentru a-i menține pe acea pagină. Vorbim așadar de mobile responsive (cunoscut și ca mobile-friendly).”
În situația în care un site nu este adaptat acestor cerințe, va pierde foarte mult la capitolul accesibilitate, iar asta poate însemna pierderea unui număr impresionant de utilizatori, în condițiile în care, conform statisticilor oferite de Internet World Stats, sunt peste 3,6 miliarde de utilizatori de internet la nivel mondial, iar peste 50% din aceștia folosesc noile dispozitive.
Apelează la o echipă de profesioniști
Acest domeniu este într-o continuă mișcare și dinamică. Periodic apar modificări, actualizări ale algoritmului sau alte modificări din punct de vedere al cerințelor tehnice, astfel încât este aproape imposibil pentru un proprietar de afacere să aibă grijă și de aceste aspecte, pe lângă cele legate strict de business.
În această situație este important să se apeleze la o echipă de profesioniști, cum este cazul celor de la E-Advertising, care pot oferi cele mai bune rezultate. De asemenea, aceeași echipă de experți ofertă tuturor firmelor care doresc să cunoască o îmbunătățire, un audit SEO gratuit, alături de consultanță și sfaturi.
Pentru a se afla mai multe detalii se pot accesa următoarele date de contact:
E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00
Telefon: 0732 941 354
E-mail: office@e-advertising.co

 

Autor Frimu Ghinea 06 Septembrie 2017, 18:20 IT
Scrie un comentariu

Comentarii

Nu exista inca comentarii!

Nu exista inca comentarii, dar poti fi primul care comenteaza acest articol.

Scrie un comentariu
Vezi toate comentariile

Scrie un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.
Campurile marcate cu * sunt obligatorii